Sayfalar

29 Ocak 2013 Salı

January Haul

Ne kadar saçma bir başlık attığıma kendim bile inanamıyorm. 9:00-22:00 temposundan çıkıp bugün işe gitmemiş bir insan olarak mutluluğun dibine vurdum. Manyak gibi uyurum derken sabah merkezi sistem borularının patlamasıyla tabi yalan oldu bu durum.Habire bir matkap sesi beynimi beynimi darbeli darbeli deliyor da dübel sokacak sanki.. Bir makine mühendisi için fazla kayıtsız kaldım ve zaten ev de soğuyacak bahenesi ile kendimi Panora AVM'ye attım. Bu arada öğrendim ki Midpoint 12:00 den sonra kahvaltı vermiyormuş. DUMUR! 

Nese bir çay bir tosta eşşek yüküyle para verince haliyle sabah bir eşşek çarpmış durumu yaşamış olabilirim. Neyse işte dolaşırken hiç aklımda olmayan şeyler aldım. Neler aldım.. 

NINE WEST
Daha önce göz koyduğum ve şurada da bahsettiğim botları %70 indirim ile alıverdim sonunda. 445 TL den 128 TL ye inmiş canlarım ya! Bir de rahatlar ki bayıldım bayıldım! Derisi de incecik. Zaten Nine West'e dair en sevdiğim şey ince deri kullanmaları dolayısı ile rahat olmaları...

DKNY
Bir de hani demiştim ya Donna Karan'dan aldığım cüzdanı incelemeye yollattım inşallah %50'ye yetişir de yeni şeyler alırım diye.. YETİŞTİ...  YES MAN!! Zaten sıkıldığım bir cüzdanı verip kendime yeni bir jean aldım. 449 TL imiş ... 179 TLye inmiş ... Ama arabada beş evde onbeş ablana da beleş... ıhım.. Evet dağıtmayalım fazla.... Güzel taşlı zincirli güzel yumuşacık bir pantolon... Jean işte ... HA! bu arada ben olsam Stradivarius'tan pantolon almam arkadaş... Evet ucuz, evet güzel.. Ama boyuyor ya! Bir gün Fiona'ya ertesi gün Şirine'ye benziyor bacaklarım. Kocam olaydı da göreydi saat 00:00 olamadan öperdi korkup içime dev kaçmış da insan kalayım, aman, diye..

Bildiğiniz skinny jean. Her zamanki gibi paçalarını bilek boyunda kestirdim. Hem temiz bir görüntü hem de bileklerin görünmesi bence çok zarif..


ACCESORISE
Bir de artık bir anahtarlığa ihtiyacım var idi... Aldım. Çok sevimli minik... Hem de England yani! Accesorise'dan aldım. Aslında ordan indirimde olmayan hiç bir şey almamak gibi bir takıntım var da... o an şuğursuzdum galibaaa..

Sonra gerçekten çok sıcak tutan bir bereye ihtiyacım vardı. Hayatımda iki kez bere aldım ben.. Biri geçen sene kafamdan düşmüş. Nasıl oldu bir fikrim yok. Diğerini de yeni aldım. Angora yününden %50 indirimli.. Kafayı üşütmemek lazım dedim, aldım. 


Sonra çantamı sokacak yer bulamıyorum diye çanta askısı alma niyetindeydim. İndirimde 6 TL ye buldum da aldım. 





Bir de şu kolyeyi aldım.. Aslında eskiden kolye takmayı sevmezdim; ama artık çok hoşuma gidiyor.. TABİ Kİ İNDİRİMDEYDİ! 20 TL (:


GRATİS
Gratiste Nude Tude paletinde gözüm vardı ve iyi ki iyi ki almışım. Ya resmen pahalı paletlere bin basar.. O kadar pigmentasyonu yüksek ki... %30 indirimden aldım. İçinden çıkan fırçayı beğenmeyenler oluyor. Bence angle brush -yani açılı fırça işte- kaş doldurmak ve ilk başlayanlar için gölge yapmaya çok müsait.. 45 TL bence harika gerçekten harika... (Dior göz kapaklarımda birikme yaptı.Yapıyor.Yapıyordu bir kenarda sürünüyor... Dior far hiç sevmiyorum dip noT!)







Bir de ilaç kutusu aldım. içine vitamin ağrı kesici falan koymayı düşünüyorum...3 TL idi galiba.. Unutkanlar için ideal bence.

SEPHORA
Flormar'dan aldığım fırçalarımın hayatı kaydığından beri fırça alacaktım. Dior'a baktım. 137 TL dedi Fondöten fırçasına da çüş oha yani! M.A.C. 187 alacaktım; ama Sephora'nın 43 numaralı fırçasını bulunca tamamen vazgeçtim. Bence bu fırça gerçekten fondöten için çok uygun ve tabiki MACin yarı fiyatı. Aslında kendisi pudra fırçası; ama ben bu fırça ile hepsini yaparım. Bir seyahaye çıksam tek bir fırça al yanına deseler bunu alırdım.





Bir de hem allık hem kontür için kullanılabilen 45 numarayı aldım ve bununla fondöten sürdüm. Bence başarılı.Bu fırça biraz eğimli bir fırça ve bu nedenle kontür yapmakta gerçekten çok başarılı.






Yani demem o ki, gidip manyakça para dökmenin anlamı yok. Şu iki fırçayla bütün yüz makyajınızı yapabilirsiniz. Toplamda da bir MAC 187'yi geçmiyor (: biri 42TL diğeri 44 TL idi...

bu arada MAC dahi kullansanız pürüzsüz cilt için fırçayla sürülmüş fondeteinin üzerinden süngerle geçin. Karıştırmayın. Sadece tampon hareketler. Böylelikle fazlasını da almış olursunuz. Ya da yağ emici kağıtlarla da bunu yapabilirsiniz.

Bu allığı neden aldım hiç bir fikrim yok! NEden aldım bilmiyorum. Tamamen şuursuzluk. Ben zaten Nars Orgasm alacaktım. Bu hem alakasız bir renk hem de daha pahalı... Sanırım hepsi YSL manyağı olmamdan...YSL Candır... 109 TL.. canım cıksın!


  

                                       


Laura Mercier, geçen gün size L.M.den bahsetmiştim.Bazı ilk bulan marka diye. Bende de şu oldu artık. Bazla ilgili en önemli şeylerden biri de baz-fondetein-nemlendirici üçlüsünün aynı karakterli olması gerektiğidir. Su bazlı nemlendirici+yağ bazlı baz ya da fondöten makyajınızın deniz kumuyla yapılmış inşaat gibi göçük olmasına neden olacaktır. 



WATSONS
İndirim var didiler geldik.Duru'nun bu innocent lily yani yaseminlisinin kokusunu alınca kendimden geçtim. Erkek kardeşim bile kokladığında 'Şuan rüyada gibiyim. Keşke elimdeki torbalar olmasaydı.Bulutların üstünden düşüyorum şuan' didi... O derece sevdik. Parfüm etkiliymiş. 1 alana 1 bedava. 4.99 TL bir tanesi. Kalıcılığını bilmem de kokusuna öldük...

Sonra bir kaç aylık oje dietimden sonraaa Alix Avien'den şu ojeleri aldım. 110 numara olan beyaz simli bende vardı; ama yedekledim. Çünkü ona aşığım! Bir de şu mint green dedikleri TR'de su yeşili deniyor... Aslında Rimmel ojeleri daha çok sevmeme rağmen Alix Avien de ince yapılı ve sevmediğimi söyleyemem. Bir de tabi daha ucuz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder