Sayfalar

14 Aralık 2012 Cuma

Militeriz Biz

Parka tabi ki 2012 'nin patlayan bombalarından. Backgraundu olsa da bu sene en iyi zamanını yaşıyor. Artık Deniz Gezmiş'lerle değil de Jennifer Aniston'la falan hayal edebilirsiniz parkanızı. Parkaları neden sevmeliyiz peki? Çünkü bir parka doğru parçalarla sizi vezir yapabilir. Şahsen bir kadını aşırı feminenliğe bürünmüş gördüğümde içim bayılıyor. Sanki 5 kilo baklava yemişim de su bulamamışım gibi oluyorum. Feminen parçaları retro ya da maskülen bir şeylerle kombinlediğimde ise benden iyisi yok be hacım diyorum. Bir güven geliyor, bir ego... Oh ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Yani diyeceğim o ki topuklu ayakkabı ve parka benim vazgeçilmezlerim arasına girdi bile. Ama parka dediysek öyle içi geçmiş bayıklardan değil. Mesela Zara'da var harika bir parka. İçi yumuşacık peluş kürklü ve üstelik de leoparlı kürkü. Ben onu taşlı jean, gri basic bi tshirt ve militer botlarla hayal ettim doğrusu ilk gördüğüm anda. Ama tabi gece çıkarken elbiseniz ve topuklu ayakkabılarınızla beraber deri ceketinize bir alternatif oluşturacağı ve daha sıcak tutacağı da bir gerçek. Ya da topuklularınızla yapacağınız basic bir kombin de parkayla vurucu bir etki  yaratabilir. Bana öyle geliyor ki bir kadının seksiliğini, erkeksi ve feminenliğe karşıt bir parçayla özgüvenine atıfta bulunarak arttırmanın bir yolu bu parka modası..

Kızlar şifon etekleriniz üzerinden kazaklarınızı çıkarın ve parkalarınızı giyin!





Sonra gelelim militer botlara!!! Ya ben bu botlara hastayım. Kendileriyle ilk tanışmam annem sayesinde oldu. Yaşına başına bakmamış gitmiş asgari ücretten daha fazlasını bir bota vermiş ve kendine o muhteşem bebekleri almış. Onları gördüğüm an bunlar benim olmalı dedim ve 36 numara botları 30 kez kalıba sokturup giymeyi başardım!!!!!! Yaklaşık iki senedir de o botlar benimle ve ben onlara aşığım.

Evet botlarımın kısa özgerçmişini verdikten sonra bu konuya değinebiliriz.Neden militer botlar? Çünkü coollukta sınırları zorluyorlar ve bir kadının da güçlü olabileceğini , içindeki asi tarafını ortaya koymasını sağlıyorlar.Etekle de pantolonla da taytla da... Yani neyle giyersen giy olacaktır. Bu konuda çok başarılı modeller olduğu  kesin. Mesela Zara, Zara'nın fake ini yapmış Pull&Bear, biraz param var diyorsan Michael Kors falan filan...Aaaa tabi Enzo Angiolini ve The Nine West'i de unutmamak lazım bence! Önümüzdeki haftalarda gelecek olan indirimleri de göz önüne alırsak Nine West'te gözüme fena halde çarpan parçalar var.. Maaş gitti gene geldiği gibi.. AAAAAA!!!! Neredeyse unutuyordum. İstanbullular bilirler elbet de Ankaralılar için söylemem gereken bir ayakkabıcı var. SHOETEK! Tek fiyata çok güzel ayakkabılar satan bir mağaza. İlk olarak İstanbul'da faaliyet göstermeye başladı. O kadar ucuzdu ki ayakkabılar ekmek almaya gider gibi ayakkabı almaya gidiyorduk falan :D Neyse işte Ankara'da shoetek açılmış. Bilkent Ankuva'da. Bu arada online olarak da www.shoetekfiyat.com adresinden alışveriş yapabiliyorsunuz.Gerçekten ne kadar başarılı modellerin çok uygun fiyata satıldığını göreceksiniz.











Bu benim Nine West:'te göz koyduğum



Bu bendeki


Militerle çok alakası olmasa da bu iki şekeri de es geçemezdim.....




2 yorum: