Sayfalar

1 Aralık 2012 Cumartesi

Kasım'da Bitenler..

Kasım ayının son günü ben de kasımda bitirdiğim,memnun kaldığım ya da kalmadığım ürünlerden bahsetmek istedim. Ben aldığım şeyleri son noktasına kadar bitirmeden rahat edemeyenlerdenim. Tıka basa doysam arkamdan ağlamasın diye son lokmayı yer büyük anneyi yutmuş kurt gibi devrilir yatarım. Tüketim ruhuma işlemiş olsa da israftan eser yok neyse ki.

Şimdi ilk olarak bitirdiğim bir fondeteinden bahsedeceğim. CLARINS'in Skin Illusion Mineral & Pilant Extracts. Benim kullandığım 107 beige olanı. Bu fondetein benim cildimde çok da iyi bir performans göstermedi. Bir kere kalıcı değil. İlk sürüp aynada kendini bir Marilyn Monroe görsen de emin ol sokaktakiler seni öyle görmüyorlar. Çünkü zaten sen gideceğin yere varana kadar o çoktan uçmuş gitmiş oluyor. İlk buluşmada etkileyeceğin çocuk için garanti bir fondetein ve porselen bir cilt istiyorsan BUNU ALMA derim ben! Kapatıcılığı orta seviyede ve ciltte yağlanmaya neden olabiliyor ki bende oldu.Böyle vıcık vıcık elime geliyordu elim yüzüme değdiğinde.Onun dışında doğalmış güya artık ne kadar doğalsa!! Bittiğine seviniyorum oh sonunda kurtuldum.



İkincisi favorim olan bir göz makyajı temizleyicisi. Bitirdim mutluyum yedeği vardı hemen açtım. Çok söze gerek yok iki fazlı waterproof makyajı anında temizleyen benim hassas ötesi hassas gözlerimi bile yakmayan bu harika SEPHORA temizleyici

İvit. Sırada bir eye liner var. Ne demişler Eyeliner is an art but the first time it's hard. Siz de art kısmına geçebildiyseniz bu eyelinerı tercih edebilirsiniz.İki senedir kullaıyorum ve hergün kullanıyorum daha yeni bitti. Kalıcılığı mükemmel. Üstelik de ucuz. Ben bu tarz ürünlere çok para vermeyi sevenlerden değilim açıkcası. Yani bir Eyelinera 70 TL verene kadar o 2 TL daha verir rimmel alırım ya da 25 tl'sine bir eyeliner üstüne de gider bi kazak alırım. Her neyse devam edelim.Hemen kuruyor,sağa sola bulaşmıyor ve üstelik de fırçası kolay uygulama sağlıyor. İşte budur!


Diğer bir biten ise çok çok çok aşık olmadığım;ama onca para döktüğüme yandığım bir John Frieda! Neden çünkü bence bu bir onarıcı maske değil bir nem maskesi. Resmen saçınız neme doyuyor. İpek gibi bir sağa bir sola... Ama kesinlikle muhteşem değil. Bir schwarzkopf glis bakım maskesi de aynı sonucu verebiliyorsa bu maskeye bu parayı vermek anlamsız. Ama muhteşem kokuyor.Çok param var saçacam ne karışıon diosan al tabi kime ne.



Gelelim tırnaklara. Tırnaklarım habire suyun altına girmekten iyice zayıflamış ve bitik halde iken bu Sephora tırnak yağı ile tanıştım. Tanışmamız bir %70 indirim gününde 5 Tl ye denk geldiğinden çok memnun oldum tabi. Buram buram lavanta kokuyor. Gerçekten de düzenli kullanımda ki bu düzenli kullanım benim için duştan sonra ojesiz tırnaklarıma sürmek oluyor, gerçekten işe yarıyor. Ben çok memnun kaldım bence ihtiyacı olanların İNDİRİM ZAMANI deneyebileceği ürünlerden. Harikaydı ama her güzel şey gibi onun da sonu geldi ve bitti.Şuan indirim de yok napcamı bilemez halde 'İsyan'dinliyorum.


Bir de bu Rimmel London'ın kampanyalı rimmel ve asansörlü kalemini almıştım Watsons'tan.İkisi 13TL gibi komik bir fiyattı ki direk yapıştım ben de zaten. Herkesin abarttığı gibi harika bir rimel değil rimeli.Perinin elindeki değnek değil ki bir Sindrella yapsın sizi.Fırçası baya pofuduk olduğundan da her yere bulaşıyor üstelik 12ml olmasına rağmen nasıl oldu da 2 ayda bitiverdi anlamadım.

Kalemi de waterproofmuş bugün üstünü okuyunca gördüm.Yalan vallahi yalan.Elinizle gözünüzü bir ovuşturun hele o zaman bile çıkıyor ne waterproofu.Eve geldiğinizde gözünüzün yarısında hiç bir şey olmayabilir. Panda gözlerine aman dikkat! Onun dışında kalemi yumuşacık tabi ve kolay sürülüyor.Asansörlü olması da benim için bir avantaj. Temiz kalıyor hiç değilse. 11TL gibi bir fiyatı olması lazım kalemin gene almayı düşünüyorum açıkcası. İşte o ikili.



Madem rimmel dedik rimellerden devam edelim. Çok büyük ümitlerle aldığım Yves Saint Laurent'in shocking maskarasından da çok memnun kalmadım. İlk açtığımda çok cıvık cıvıktı ve kıvam alması uzun sürdü. Kirpikleri güzel uzatıp dolgunlaştıran bir rimmel amma velakin hamur kıvama geldi tandır tükendi rimel bitti. O yüzden bir daha almayacağım ama atmayacağım da! Çünkü fırçası çok güzel ve dandik bir rimmeli bile kirpiklerinize bu fırçayla sürdüğünüzde güzel sonuç almamanız imkansız.



Ve kadın rimmeli buldu!! Lancome Hypnose Drama!! İnanılmaz volumelü kıvrık ve uzun kirpikler.. Başta kirpikleriniz için bir alışma süresi gerekiyor bir hafta kadar yaklaşık. Sonrasında ise söylenecek söz yok. Rimel Lancomedan sorulur!




Sırada bitirdiğim, tükettiğim, sömürdüğüm bir vücud kremi var. Bath & Body Works'ün Coconut Aruba'sı. Muhteşem kalıcı ve başarılı bir koku. Sürünce parfüm kokusu gibi kalıyor tende. Hemen emiliyor ve cildi yumuşacık yapıyor. Ben bu kokuya hastayım ama bitti ve Ankara'da bulamıyorum. Çok üzgünüm :( Sanırım yerini Body Shop Chocomania ile doldurmaya çalışacağım.


Bu dev gibi kremi ben 3 kere kestim ve bu halde onu sonsuzluğa uğurluyorum...

Son olarak da favori yaz parfümüm bitti! Aslında yaz olarak kısıtlamak ne kadar doğru bilmiyorum. O kadar başarılı bir koku ki anlatmakla olmaz koklamak lazım. Yves Saint Laurent'in Elle E D Parfum'u. Çok kalıcı. çok başarılı çok harika çok çok çok çok.... Bitti şimdi Yves Saint Laurent'in Belle D'opium mavisini kullanıyorum. Benzer kokular olduğu için de sıkıntı duymuyorum. YSL makyaj ve parfüm konusunda gerçekten çok başarılı bence. Volupte rujlarına aşığım mesela... Ya da allıklarına ya da eclat aydınlatıcısına ya da ya da ya da.. YSL ya ! neyse söz bitti ürünler bitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder