Sayfalar

21 Aralık 2012 Cuma

Eee noldu koptuk mu? ok. Alışveriş devam.

Allah'ım Allah'ım neler neler... Millet bir tutturmuş 21 Aralık'ta kopmaya gidiyoruz. Yok anam ben cuma akşamı yorgun oluyorum. Kopamam kıyametle falan diyorsanız (yaniii mayalardan değilseniz ve yılbaşı hazırlığı yapıyorsanız) halloooo canımmmm ben de sizdenimm.


Bu ara fena halde bir yılbaşı hazırlığı içerisine girdim.Bence yılbaşları çok önemli. Yani sanırım bayramdan ziyade Christmas kutlayan annemden geçen bir gelenek olsa gerek.O ağaç süslenmezse, tepesine yıldız konmazsa, ışıklar kapanıp mumlar vs. yanmazsa yeni yıl ruhuna girememe sendromu yaşıyoruz. Babam tabi bizden ayrı takılıyor.Ona göre yatcaz kalkcaz sabah olcak. Başka nolabilir ki sanki :D
 Bu sene ben de ''we areee Turkish Airlineees'' diyerekten İstanbul'a uçuyorum!(Bu arada bence THY'nin çalıştığı reklam şirketleri çok başarılı).Eh haliyle İstanbul'da yemek için şuan 5 kuruş para harcamamam gerekiyor. Bir de Projekt pan yapmıştım tabi. Kesinlikle sadık kaldım (baya da iyi gidiyor) ve bence annemin, babamın  aldıkları sayılmıyor:))) Durum böyleyken önce annemi sonra da babamı eşit miktarlarda sömürerek kendime hediyeler aldım. Aslında pratikte biraz sıkıntı olsa da parayı onlar ödediğine göre teoride sıkıntı yok (: Aldıklarımın tamamını yazmayı düşünmüyorum aslında. Sadece gerçekten çok sevdiğim şeyleri yazacağım.

  Öncelikle şu ara YSL D'opium mavi parfüm kullandığımı; ama YSL Elle'mi özlediğimi söylemiştim. En büyük boyundan bir tanesi benim oldu (: Sonra bir tane YSL Shocking maskara ki bununla ilgili yorumlarımı söylemiştim aslında;ama gene de paylaşacağım.(Bu rimmel uzun ve hacimli kirpikler sağlıyor. Ama asıl amacı uzunluk gibi bence. İlk açtığınızda fazla sıvı olsa da sonra kıvama geliyor. Kıvama geldiğinde hamur tükeniyor. Yani maskara bitiyor. Ama bence güzel bir rimmel. bkz. tandır kıvama geldiş hamur tükendi, işler kıvama geldi, ömür tükendi) Bir tane YSL Touch Eclat aydınlatıcı,bir tane YSLTouch Eclat fondetein,3 tane YSL ruj, YSL göz kremi, YSL nemlendirici (YSL fanıyım demiş miydim? /:| ) falan falan...Neyse tabi bunları öderken anneme bir şeyler oluyor sandım eli yüzü ayrı renk oldu. :D Sadece bayramlarda seyranlarda, yılbaşlarında iyi geçinebildiğimiz için bunu sonuna kadar kullanmak ve bir yıllık ihtiyacımı karşılatmak maksatlı kendisini ekonomik krize sokmalıydım. Sayesinde bu kozmetiklerin yanında bir YSL makyaj çantam bir de YSL valizim oldu. Şu ara ne dese yapıyorum. Deve diyo kalkıyorum cüce diyo ölü takliti bile yapıyorum. Bir kaypağım, bir yalaka aman Allah kendi başıma vermesin ben gibisini.


Bu arada hiç birini açamadım. Daha doğrusu kıyamadım. Önce elimdekileri tüketmek sonra onları açmak gibi bir istek içerisindeyim.Sanırım bununla ilgili yazımı seneye yazabilirim!!! Yok artık daha neler! Tabi ki hepsi daha önce kullandığım ürünler olduğu için (nemlendiricisi hariç) fikirlerimi yazacağım elbet.Ama tabi resimlerini ve swatchlarını gösteremeyeceğim. Yüzüme sürmeye kıyamadığım şeyi elime nasıl süreyim?
Babama gelince.. Ah babam garip babam.. Neler almadım ki!!

WATSONS
Bioblas Thermal Effect Şampuan

Bioblas Sarmaşık Özlü Bakım Kremi
Watsons Disk Pamuk 
Neutrogena Pink Grapefruit (sabahları yüzümü bununla yıkıyorum) temizleme jeli
Colgate Optik Beyaz diş macunu ve diş fırçası 


Ay sanırım bunlar dahil olmuyor pek; ama bir kaç ıvır zıvırla 90 TL civarında tuttuğu için es geçemedim. Bioblas'ın şampuanlarıyla ilgili güzel düşüncelerimi şampuanlardan bahsettiğim yazımda söylemiştim. Gerçekten başarılı buluyorum. Saçlarımın dökülmesi azaldı. Daha sağlıklılar. Üstelik de saçı uzattığını iddia ettikleri serileri bence gerçekten uzatıyor.
























Watsons pamukları neden seviyorum? Çünkü hiç emici değiller. Üstüne bir şey dökünce başka bir yere kolaylıkla bulaşıyor. Bu da makyaj çıkarmak için çok kötü olsa da tonik uygulamak, özellikle de pahalı bir tonik uygulamak, için fazlasıyla ideal. Kesinlikle minicik bir damlayla bütün yüzünüzü silip tasarruf da edebiliyorsunuz.


Neutrogena Pink Grapefruit, sabahları kullanmak için aldığım bir temizleyici. Akşamları Biotherm'in pure-fect serisini kullanıyor. Tabi pahalı bir seri olduğu için de hemen bitsin istemiyorum. O nedenle sabahları Pink Grapefruitle yüzümü yıkıyorum. Resmen ferahlatıyor. Çünkü gece yüzümüzdeki sebum ve ölü deriler iyice yüzeye çıkıyor. Bu nedenle yüzümüzü sabah ve akşam yıkamayı ihmal etmemeliyiz. Ben de bu ürünle hem ferah hem de yağlarımdan arınmış hissediyorum. Bence çok güzel hem de ucuz (:
                                                 


Veeee Fashion Week'in sponsoru olup, ilgimi fazlasıyla çeken Colgate Optik Beyaz. Aslında Colgate kullandığım bir marka değildi. Genelde nerede antin kuntin entel dantel marka var onu alırım. Sensodyn'in hepsini kullandım neredeyse beğenmedim. Pronamel'ı beğenmedim. Clinomon mu ne onu da beğenmedim. Hatta smokers diye bir şey aldım. Resmen diş minemi söktü bence beyazlatmak için. Beğenmedim! Neutural White diye Gratis'lerde satılan tadı çok güzel bir macum kullandım bir seneye yakın;ama bitince Gratis de uzak olunca Arm&Hammer aldım ve o da ne dişlerim ay gibi parlak, inci gibi beyaz oldu. Üstelik ağzımda tortu da bırakmadı. Sıcak-soğuk hassasiyeti de duymadım. 14.50 TL fiyatı var ama üründen az miktarda alınca baya da gidiyor. Ama bu sefer Kipa'da onu bulamadım ve Colgate Optik Beyaz aldım. 11.00 TL gibi bir fiyatı vardı. Aslında hassasiyet yaratır mı diye korkarken gerçekten başarılı buldum. Bence kaliteli beyazlatıcı bir macun arıyorsanız kesinlikle 1. Arm&Hammer, 2. Colgate derim!






Bu kısa bilgiyi verdikten sonra alışveriş serüvenine kaldığım yerden devam ediyorum.Twist'ten çooook güzel bir gömleeeek ve kalem etekkkk, Zara'dan da yün bir palto ve bot ve çanta ve ayıptır sölemesi La Senza'ya da uğradım tabi (ama üzgünüm donlarımın resmini çekmek istemiyorum!) ;) ve  Starbucks mug'ı ve Allah'ım ben naapmışımmmm :S :O


O zaman devam ediyorum. İlk sıra eclat touch'ın. Bunu bir çok makyaj uzmanı (?) kapatıcı olarak satıyor;ama bu bir kapatıcı değil. Bu bir aydınlatıcı. Burun kemiğinize, göz altlarınıza, elmacık kemiklerinize,alnınıza,çenenize ve dudak çevrenize uygulamanız için.Tabi göz altlarınızda çok mor bir renk yoksa kapatıcılık da sağlıyor. Ancak bu bir kapatıcı değil!!! Aldanmayın, aldanıp da kapatıcı olarak almayın. Alim Allah sivilcenizin üstüne sürersiniz kapatayım derken ay gibi parlarsınız vallahi.

NOT: BU RESİM VARKEN EVDE ÇEKTİĞİM RESMİ KOYAMAZDIM :D 





 Tamam gerçek ürün ise; 





Ben burada ivory olanını kullanıyorum.

Sonra Eclat demişken fondetein'e gelelim. Bu eclat fondetein dünyada en geniş renk kotası olan fondeteinlerden birisi. Yüze canlı ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Işıl ışıl sanki vitaminler mineraller yanaklarınızdan bayrak sallıyormuşcasına bir görüntü... Ysl yapar da kötü olur mu? Ama asıl önemli olan size uyar mı? renk açısından kesinlikle uyacak; ama gidip teninizde denetmelisiniz. Reaksiyon gösteriyor mu görmek için. Çünkü her cilt her fondeteini kabul etmeyebiliyor maalesef. Bir de temizlenmemiş daha önce kullanılmış fırça ya da aplikatörle uygulatmamaya özen gösterin ki yüzünüzde sivilce çıktığında bunun fondeteinden mi yoksa pislikten mi kaynaklandığını anlayabilesiniz. Mikrop ürer makyaj bekleyen fırçada ne de olsa.




Sonra üç adet Couture Vernis à Lèvres Glossy ruj bunlar entresan bir reklamla girdiler piyasaya. Renk seçenekleri çok değil. Ruj ve glos karışımı. Ben YSL Volupte sevdiğim için yapısı zaten pek bana göre değildi. Ama bildiğiniz glosslar gibi değil daha farklı. Böyle arada kalmış gibi değişik.


 Benim aldıklarım tabi ki lansman rengi olan bu harika renk,birisi sol baştaki mürdüm ve sağdan üçüncü :D böyle yapmak da pek zormuş. Ama şimdi o kadar şeyin fotoğrafını çekemedim. Aynısı nette var ne de olsa değil mi (: gerçi siz hangisini daha fazla severdiniz bilemedim.

Sonraaaaa

Göz kremine gelelim. Genelde göz kremleri gözlerimi ilk sürdüğüm gün yakar;ama ne yakar. Ölüyorum sanırım. Ama bu krem yakmadı. Uzun vadeli kullanamamıştım ilk aldığımda. Anneme verdim kullansın diye ve ben Biotherm'in göz kremini kullandım. Ysl için bu sefer düzenli kullanıp bir fikir belirtmeyi düşünüyorum. Ama Biotherm için diyebilirim ki 1 HAFTA içinde göz altlarımda inanılmaz bir değişim gördüm. Resmen ışıldadı ve o morluklardan eser kalmadı!





Nemlendiricisine gelince, daha önce hiç kullanmadım;ama bu seri devrim olarak lansman edilmişti. Gerçi korkmuyor değilim böyle bir ürünü yüzüme sürdüğümde ne olacak diye. Biraz ileri yaş grubuna hitap ediyor. Deneyip, gözlemlerimi sizinle paylaşacağım. 

tschüz (: 21 Aralık saat '13:00' müşmüş!!!! Hah ne kıyamet? Kopmadı işte demiştim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder