Sayfalar

8 Aralık 2012 Cumartesi

Love Sweet Love

Bir gün kös kös otururken durdum ve dedim ki, bir palet almalıyım! Evet durup dururken aklıma geldi. Tabi öyle sıradan bir palet olamaz bu. Aklımdaki gayet net! Oyuncak gibi paketleri olan, mükemmel performans gösteren ve bir Benefit paleti olmalıydı bu.. Dıt dııt dııt! Bu noktada geri sarıyoruz... Mükemmel kaliteli, eğlenceli paketleri olan ve sağlığa zararı gazetelere boy boy dökülmemiş bir şey olmalıydı bu!

Ben de ne yaptım her Türk kızı gibi Benefit'in sitesini açıp o mükemmel setleri incelemeye başladım. Bilgisayarı kapatıp Sephora'ya gitmem yaklaşık 13 dakika gibi bir süre aldı. Giyinmek 1 dakika. Asansör 1 dakika.Sephora'ya gitmek 3 dakika.Park yeri bulmak 10 dakika!!! Evet evinizin dibinde Ankara'nın en büyük Sephorası varsa para harcamamak nasıl zor bilemezsiniz.

Önce içeri girdim ve derin bir nefes aldım.Üç dakika içinde mağazayı turlayıp Benefit standının önünde nevaleyi açtım. İncele incele sür incele oooh sür sür parfüm de sür derken içimden bir ses 'ya Elif, uzatma şu Jet Set'i al çık' diyordu ki iyi ki onu dinlememişim. Vallahi çok mutlu oldum. Tabi aynı ses Milliyeeeet gazetesiiiiii.... Kanseerrrr.... İsraaaffff.... Al la senden kıymetli mi? gibi şeyleri de aynı anda söyleyebildiği için ona pek güvenemedim. O an kendimi Too Faced standında buldum. Muhteşem bebek mavisi paketiyle bana al beni al beni diye melür melür bakan o seti gördüm. İşte o set!

İşte bu bebeğin içinde bir allık fırçası ki ne fırça! Oyhh yumuşacıııııkkkkk... Bir göz bazı ki bu baz dünyanın en iyi bazlarından sayılıyor. (Urban Decay'den sonra tabi zaten). Sonra bir yüz bazı,nasıl nasıl kadifemsi bir his anlatamam! Bir göz kalemi. Kalem kalemdir sayıp dökemeyeceğim bu noktada;ama yumuşacıııkkkk... Bir Lashgasm maskara (bu ismi de Nars Orgasm'dan mı çakmışlar acaba?) ve son olarak harikulade bir palet! Ah tabi unutmadan bir de pofuduk yumuşak mı yumuşak bir makyaj çantası vaaaaaaaaaaaar!

Palet tam bir hikaye kitabı. İçinde yukarıda kutunun arka kısmındaki renklerde 6 adet far, bir pembe allık, bir bronz allık ve 2 adet de ruj var. Renkler gerçekten bu senenin hit renkleri.

Paletin tasarımı hikaye kitabı şeklinde ve ilk sayfasında Shakespeare'in bir sözü var.Diyor ki 'Onu ilk gördüğüm an aşık oldum. Oysa gülümsedi. Biliyordu..' (ben de hep ilk görüşte aşık olanlardanım (: )Yani bence bu palet Boyfriend vaad ediyor.İnanırsak olur bence! Diğer sayfalarda günlük ve gece için smoky eyes tarifleri bulunuyor.   Gelelim resimlere....



 
Bu da kitabın sonu tabi =P

Renkler ışıktan dolayı tam belli olmuyor aslında. Ama gerçek renkler kutunun arkası olarak koyduğum resimde daha belirgin. 

Rimele gelirsek. Nası mutluyum, iki tane rimelim var ve hiç para ödemedim :P set haricinde yani! Bu rimel biraz Loreal 4D ye benziyor. Kirpikeleri tek katta hooop aya uçuruyor. Vallahi tek kuruş yol parası da almıyor. Fırçasını gözünüze değdirmemeye dikkat edin. Fırçalar artık plastik oldu malum oyarsınız o gözleri. Çok acıtıyor benden söylemesi!!!

Böyle değişik açılı bir fırçası var.Çok bir numarası da yok zaten maksat 'Vay! dostum , o da ne dedirtmek'. Tabi benim gibi biraz daha farklı bir tepki verip ilk bakışta 'bu ne lan' da diyebilirsiniz.
Ve karşınızda LashGASM




Rimel'den sonra da yumuşak sürümlü olan kalemine gelelim ki ben nasıl cimriysem bir kaleme 10 lira veremeyip bu setlere saç saç saç diyebiliyorum kendime... Bedava kalem işte nolsun!


sırada bu harika pofuduk pofuduk fırçam vaaaaar!!!!!! .Çok pofuduk ben buna kıyamayacağım o kadar yumuşak kiiiiii
Sonra bu iki baza gelelim. Öncelikle göz bazından nokta kadar almanız yeterli. Öyle iyi bir ürün. Ten rengi bir rengi var. Tabi kimin ten rengi de denilebilir bu noktada. En azından benim ten rengim. Farınızın asfaltlanmamış yol gibi durmasını önleyip gün boyu kalmasını sağlayan çok müthiş bir şey bu!!!! Yüz Bazı ise kadife gibi dokulu. Elime sürdüğüm kısımla sürmediğim kısım, yumurtanın fırçalanmış ve fırçalanmamış tarafı gibi duruyor. Yine yüzünüze uyguladığınızda çizgileri doldurup fondeteine'e pürüzsüz bir yüzey hazırlıyor. Tabi sadece parlamasını istediğiniz bölgelere uygulamanız da yeterli olacaktır.

İlk olarak bu pembe olan yüz bazımız (oldukça büyük ha?;) )

Ve bu da göz bazımızzzz


Valla öyle kaptırmışım ki huh! Bitmiş bile (: Yılbaşı setleriniz seviyoruzzzzzz .. Yılbaşını seviyoruzzz. Herkeese iiyi yıllar dilerim daha şimdiden!!!

2 yorum:

  1. Güle güle kullanın, fiyatını öğrenebilir miyim? Bir de, çok eğlenceli bir yazım tarzınız var, daha çok yazı lütfen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (:

      Fiyat 114 TL idi galiba ben 94 TL aldım.Sephora Kartımda indirim vardı da..

      Sil