Sayfalar

12 Aralık 2012 Çarşamba

Projeckt pan denemesi...

Bir alışveriş koliğin itirafları tadında...

Kendimi bu ara o kadar gergin,mutsuz, depresif hissediyorum ki kendimi alışverişe vermiş durumdayım. En kötüsü de gelecek ay depresyondan çıkarsam kredi kartı ekstreme baktıkça daha da dibe batabilirim. Bu arada iş yerimde inanılmaz sıkılmış olmanın verdiği güçle bu blogu yazarken de zaten yüreğim güm güm atıyor. Vay be adrenalin zevki arttırıyor.

Neyse işte durum şu ki geçen gün baktım ev bildiğin bir AVM, bir kuaför, bir güzellik salonu kıvamında... Hatta yakında toptan satış yapacağım o derece.. Alınca da görgüsüz gibi bir kaç tane almışım yani ne aldımsa... Ucuz ucuz al al al ... İndirimde indirimde al al al.. Diye diye eve haciz gelebilir yani. Ya bu arada hakkaten blog satışı mı yapsam ne ??

Böyle böyle derken kendi kendime karar verdim bir Projeckt Pan yapmaya.. Projeckt Pan dediğim de yani evdekileri tüketmeye işte yani. Baktım tükenecek gibi değil ben de duş jeli,sabun ve butter tarzı şeyleri koydum kafaya.. Tabi ojeler... Ev tam bir Watsons yakında millete dağıtıp hayr duası alma niyetlerine girebilirim. Neyse ben tam böyle derken Victoria Secret girmiş indirime, The Body Shop girmiş indirime.. Ya resmen eşşeğin aklına karpuz kabuğu yanii... Zaten Ankara'da V'iki de yok ki gözünü sevdiğimin İstanbul'u geleceğim elbet kavuşacağız. Sonra baktım Markafoni The Body Shop setlere ... İndirim dedin mi aklım duruyor zaten. Mantıklı düşünemiyorum. Niye gidersin indirimden iki kreme bi sabuna 80 küsür lira verirsin ki.. Hele de kendi parana kıyamayıp babanın kredi kartından.. Allah'tan adamın küçük prensesiyiz de sesi çıkmıyor. Gerçi nerem küçük kazık kadar kız olduk,mühendis olduk maaş alır olduk gene babamdan para alıyorum. Öyle böyle değil kendi maaşıma kıyamayıp babamın ek kartını taşıyorum. Kart da gold olunca tabi ipin ucunu azcık kaçırıyorum. Bak gene konu dağıldı..

Evet bu ay projeckt pan yapıyorum. Projeckt pan'ime neler koyacağımı düşündüm de bu senenin hiç rengi gül kurusu bir Dior ruj koymaya karar verdim. Zaten bu nasıl bereketli bir rujsa geçen sene bu zamanlar aldım ve her gün her gün sürdüm. Hala bitmedi hala bitmedi... Tedavülden bile kalktı benim ruj bitmedi... Bu ruj çok yumuşacık bir ruj. Böyle lipstick gibi ama değil. Ruj gibi ama değiiilll... Dudağa değdirip çekince harika bir gül kurusu, bildiğin sürünce de bordo oluyor ki oof aman nası oluyor... Eğer bir ruj alırım bir sene kullanırım dersen al gitsin. Verdiğin paraya inan değiyor yavrum.






Sonra dedim ki kendi kendime ne bitireyim ne bitireyimmm?? Ve daha önce aldığım bu Victoria Secret body lotion'ı bitirmeliyim. Zaten kışın da bu koku hiç çekilmiyor. Tabi bir body lotion için Vici fena halde pahalı olsa da artık resmen vucuduma boca etmek suretiyle her gün kullanıp bitirdim. Hiç de pişman değilim. Çok güzel nemlendiriyor. Kokusu kalıcı ve üstünüze siniyor. Hem de Vici yani daha nolsun!.. Ama bu koku işte hepsi onun yüzünden! Bu arada Vici'nin bebekleri 40 tl civarında değmez benden sölemesi!!!




Sonra sonraaa bir projeckt pan parçam da bir oje.. İnsanın nie projeckt pani oje olur ki... Rimmel 60sn gibi bi ojeniz varsa olması çok normal. Bu oje yakında bitmezse zaten kuruyarak bitecek ve benim 4 liram bile kıymetli hiç bişimi boşa götüremem!!!! Rengi çok tatlııı... Kalıcııı... Kalıcı derken uçları soyuluyor bak onu sölemezsem ayıp olur..


Bu da onun kullanımına bir örnek (:

Tabi bir de nemlendirici vardı.Baya güzel su bazlı;ama çok güzel nemlendiren, inanılmaz fresh kokulu bir Biotherm aquasource.. Bende bir sürü tester vardı ki nasıl bereketliyse minicik testerı iki haftadır falan kullanıyorum. Büyük paket alsam ömürlük olur herhalde. Ama neden almayayım ki. Sephora'nın su bazlı 30ml lik nemlendiricisi bitti bir ayda... Şimdi o mu daha pahalı yoksa bu mu? Düşünün!




Bir de tabi duş jelii... The Body Shop chocomaniasını bulamadığımdan oof tamam tamam gidip almaya üşendiğimden evime 3 dakika uzaklıktaki Sephora'dan aldığım çikolatalı bu duş jeli. Hiç mi hiç kokusu kalmaz yahu... Tamam süper yumuşatıo, duşta harika koku.. Kendini bir Kleopatra sanıyorsun falan da her şey bir yere kadar. O yer de banyonun kapısı! Sonuç olarak bitsin diye sabunlanıp üstüne kullanıyorum.. Ha ben de bir huy var sanki sabunlanmazsam temizlenmem gibi hissediyorum. Sert bi fırçayla kendimi sabunlayıp yumuşacık lifle de duş jeli sürüorum. Tahmin edersiniz ki banyodan çıkınca yolunmuş tavuk gibi kıpkırmızı oluyorum.




Bir de Fondetein... M.a.c.'in bu fondeteini cildime çok güzel uyuyor.. Renk olarak yani. Öyle sivilcelenme falan da yapmadı. Ama sevmiyorum arkadaş. MAC deyince böle kedi gibi kıllarım diken diken oluyor. Zaten hiç de kapatıcı değil. Bitsin de YSL eclat alayım... bu arada ben bir YSL fanıyım...Aşksın seğğğnnnnn!!!
Tabi iki ürün daha var. Birisi bronzer olarak kullandığım ve onun gibi bir bronzer bulamadığım bir far. yanaklarıma, burnuma ya da alnıma kontör yapacaksam bunu kullanıyorum. Gayet kalıcı, sivilce yapmıyor. Ama ev bronzer dolu ve bitmesi en kolay gözüken de bu.. Rimmel 035 numara... bu arada kontör yaparken en önemli şey mat ürünler kullanmak çünkü gölge yapıyorsunuz. Çoook ucuz ve kaliteli olduğunu düşündüğüm bir ürün. 11tl idi galibaaa (:

Dibi de göründü... Mutluyum (:

Son ürünüm ise bir kapatıcı kılıklı aydınlatıcı.. Aslında aydınlatıcı falan değil de fena halde beyaz olduğundan ben öyleymiş gibi kullandım. Öyle aman aman iyi ya da kötü diyemem. Ama yeniden almam yani..Pastel 04
Bu arada ben bu projeckt pan'i iş yerimde yazdıktan sonra (resimler için yayınlamamıştım...) gittim ve M&S dan duş jeli, duş losyonu ve body lotion aldım.. 3 al iki öde vardı. China Blue serisini aldım ve ben bu seriye aşık oldum millet!!! O da yolda yakında yazacağımmmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder