Sayfalar

10 Ocak 2013 Perşembe

Hediyeler,alışveriş vs...

Evvet arayı uzun tutmamak lazım tabi. Bu kısa ya da uzun her neyse bir alışveriş güncesi olacak. İstanbul'a gittim ve gitmeden bir gün önce Mango'dan gittiğimde ise çeşitli yerlerden alışverişlerim oldu. Alışveriş dediysek genel olarak 'ıııııaaağğğğğ buu çooğğğkkk güzeğğlllmiş hem de indiğğğğriiğm vağğğr' şeklinde sesler çıkarıp aylarca yüzümü göremeyen sevgilimin cömertliğiyle alınmış parçalar.

Bir kere Esenboğa Hava Alanında Coquet'e uğrayayım dedim. Genelde 40TL 50 TL olan küpeleri 10 TL görünce abartmayarak sadece 2 tane aldım. Sonra Sabiha Gökçen'de de çok merak ettiğim takma tırnaklar aldım. Ama ne yaptım onları bir fikrim yok. Valizde boş bir kutusunu buldum sadece. Sanırım sevgilimin yok et şunları tarzındaki duaları tuttu ve yok oldular.

İşte küpelerim;




O zaman MANGO ile başlıyorum. Kızılay'da, İstiklal'deki MANGO'nun aynı konseptli mağazası açılmış. Ellerinde telsizle arkadaşlar size yardımcı oluyorlar. Dört katlı -son katı outlet olmak üzere-fena ucuzluk vardı ben girdiğimde. Böylelikle ben outlet kısmından 169,90 TL lik bir yün ceketi 42.00 Tl ye almış oldum. 



Sezon katında ise çok beğendiğim gri bir kazak vardı. Onu da yüzde elli indirim ile 54.00 Tl'ye aldım. Kesim olarak çok başarılı buldum.Önü kısa arkası uzun, genellikle deri taytlarla giymeyi düşünüp İstanbul'da kalem etekle giydiğim bir kazak oldu. Şahsen kalem etekleri salaş kazak ve gömleklerle kombinlerinde çok modern buluyorum. Çok da MANGO kullanan bir insan olmamama rağmen bayıldım. Aslında Ankara'da desem daha doğru olur. İstanbul'da MANGO candı doğrusu.Resimde gene sümük gibi ama üzerinizde deneyin!




Bu arada takıları o kadar ucuzdu ki 4.90 TL ye iki tane de bileklik aldım.İşte onlarrrrrr...

Bu arada fiyatlara dikkatinizi çekerim.

O gün Forever New'de indirime girmiş olduğundan bir kolye ve o kolyenin küpesini aldım. Bu ara indirim devam ediyor ve fiyatlar çok uygun.


Tabi bir de çanta ihtiyacım vardı. Onu da Donna Karan New York'tan giderdim. Bu çantanın en sevdiğim yanı üzerinde New York deseni bulunması. Aynı zamanda deri olması da büyük bir faktör. Genellikle bu tarz pahalı çantalar deri olmuyor ve maalesef hemen dağılıyor. Ama buna güveniyorum beni yarı yolda bırakmayacak.




İstanbul'a gittiğimde baktım Accesories indirimde. Uzun süredir gözüme kestirdiğim bir kolye vardı. çok beğendiğim çok bayıldığım bu kolyeyi ve geçen sene aynısını alıp kopardığım sonra ördeklilerini aldığım şu kulaklıkları da sevgili sevgilim bana hediye etti. Tabi bir kaç şey daha var; ama onları yazmasam da olur. 








Sonra benim tatlı sevgilim benim en sevdiğim ve evde koleksiyonunu yaptığım şu sevimli kadife ayakkabıları aldııııı banaaaaaaaaaaaa.... Ay ben onu yeriiiiiiiiim. (O:hem ayakkabı hem de o (: )
ZARA'DA İNDİRİM VAR. Sağır sultan bile duymuşken duymayan kalmamıştır her halde!

Bu arada ben 11. ayda ZARA'dan kendime bir çanta almıştım. Ama deri olmadığı için çantada yırtılmalar meydana geldi ve bugün onu götürdüm yerine de indirimden bir pantolon bir de ayakkabı aldım. Dün de gene Donna Karan'dan aldığım bir çantayı bugün yine Donna Karan'dan aldığım bir cüzdanı incelemeye yollattım. Şubat ayındaki %70 indirime yetişirler umarım :D Bir sene bunu beklemiştim ben ya!!!!! Şaka bir yana bu tarz markaların en güzel yanı ürünlerinin arkasında durmaları.
Ayakkabılarım ve pantolonummmm (: 








Bir de Stradivarius'tan şu kolyeyi almıştım. Ama kırıkmış fark edememişim. Sanırım götürüp iade edeceğim. Halbuki ne de çok sevmiştim :(



Bu arada en sevdiğim çikolataları alan biricik aşkıma teşekkür ederimmmmmmmmm (((:





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder