Sayfalar

19 Ocak 2013 Cumartesi

Renkli Jean'ler Herkese (:


her hakkı saklıdır - 2010®
Bu sene neredeyse her vitrinde bir tane olan renkli jeanler için biraz geç mi kaldım acaba yazmakta? Geç olsun güç olmasın. Önce renkliler kırmızılar, bordolar, yeşiller derken arkasından güllüler dallılar, değişik renkli leoparlar, grafik desenler, puantiyeler derken pantolonlar altın çağını yaşadı. Normalde jean olan üniformamı da bu sayede çıkarmış oldum üstümden. Hayat tek renk değilmiş meğersem. Düğüne git jeaan giy, partiye git jean giy, kahvaltıya git,okula git, işe git, tuvalete git falan derken hayat mavi kalmış bende. Neyse bu bizim değil bizi buna iten moda sektörünün suçu. Adamlar ya kumaş pantolon yapıyo ya jean. Kumaş pantolon giyersen olgun iş kadını, jean giyersen havalı şehir kızı olacaksın sanki. Kumaşı giydin mi alacağın tepkiler genelde'uuuuu baybeeee Garanti'de müdür mü oldun şekerimmmm hahahaha!' şeklinde moron bir gülüş 'tamamen hayal ettim!' ya da 'Coca Cola'nın yeni Ceo'su sen oldun galiba azuhauhauauah!'.. olabilir. Hele bu tepkilerin bir erkekten geldiğini düşünsenize. CİNAYET SEBEBİ! Lan dangalak 7/24 sen gömlek giyerken kimse sana bir şey diyor mu,kapa çeneni otur yerine zaten sen ne anlarsın. Neyse Allah'tan bu tabu yıkıldı ve şuan moda sektöründe ciddi bir dönüşüm söz konusu. Artık kumaş pantolonları öyle bir feminen ve cool yapıyorlar ki giydin mi havalı şehirli kızın ötesine geçip IT Girl falan oluyorsun yani. Sonuç olarak şekerim, eğer sen de IT olmak istersen ya da işte hoşuna falan gittiyse yani şu pantolonlar benim bir kaç fikrim var bunları giymek adına. Ben söyleyeyim de sen istersen sallamaa.

Renkli jean pantolonlar çıktığında benim tercihim bordoya çalan bir kırmızı olmuştu. Skinny ve özellikle bacak boyumdan bir kaç santim kısa, yani bilekte bitecek şekilde aldım. Bu görünüş hem modern hem de vucudu daha düzgün gösteren bir ayrıntı aslında. Ayakkabıyı da örtmediği gibi gerçekten çok hoş bir görüntü sağlıyor. Bu tarz (jeanleri yani , yoksa kumaşlar fena cool! )pantolonları paty ortamına yakıştıramadığımı söylemek zorundayım. Genelde basic tsirtlerle daha gündelik olabileceği gibi yakası tamamen kapalı gömleklerle, kazaklarla falan kullanmak daha mantıklı geliyor bana. Ha unutmadan, bu renkli pantolonları renk uyumunu çok çok iyi yakalamadığınız sürece çizmeyle giymemenizi tavisye ederim. Ortaçağ şovalyeleri gibi bir görüntü çıkıyor ortaya. Peki bence nasıl giymeli? Benim fikrim daha maskülen aslında. Bu pantolonları daima modern ya da blazer kesimli ceketler ve şallarla ya da kolyelerle ya da kolyelersiz, loafer, slipper ya da stilettolarla ya da bootielerle giyerim. Loafer ne slipper ne arkadaşm diyenlere 
İkisi de babet tarzı aslında çok rahat ve şık ayakkabılar işte buradalar,loafer biraz daha İngiliz Kolej ayakkabısı tarzında..




stilettolardan yana tercihimse genelde daha feminen görünümlü ve platformsuz olanlar...




 Ve benim en beğendiğim tarzlar...




 Gelelim desenli jeanlere... İşte bunlar candır bence! Ben bu kumaş pantolonlara en çok ipek ve şifon gömlekleri yakıştırıyorum. Gene bilekte biten, düzgün dikişli ve güzel kumaşlı, desenli pantolon+şifon/ipek gömlek+boyunca dikkat çekici bir kolye+minik küpeler+slipper/loafer/stiletto. Formül bu kızlar yazın bir kenara! Tabi smokin kesimli ya da blazer ceketlerden hangisini alacağınız size kalmış =) bu arada bence bu pantolonlara çok ince,klasik kesimli,gerçek yün, kaşmir trikolar  ceketle ya da gene bu trikoların twin setleri yani hırkası ve kazağı boynunuzda inci bir kolyeyle...! bu arada bu desenli olarak söylediklerim güllü dallıları da kapsasa da onlar için daha çok sözüm var.. Ama zebra deseni, renkli leopar desenleri, puantiyeler ya da dev Sephora Alışverişi başlıklı yazımda eklediğim pantolon tarzındaki pantolonlar için geçerli. Mesela..

Bu pantolonun benzerini Mango'da bulabiliriz diye düşünüyorum..

Bu pantolon da Twist'te mevcut. Mavisi de var.

Bu puantiyeliden Zara'da da gördüm ilgilenirseniz. İndirimde 49.90 TL

Bu arada bu leopardan bende de var.H&M'den almıştım.

 en sevdiğim tarzlardan biri de bu..

 bu da yeni aldığım hani...


gelelim dallılara güllülere...Bu noktada dikkat etmeniz gereken en önemli şey, eğer desenler fazla büyük olursa, olduğunuzdan daha iri gözükeceğiniz. Kimse, hepsi benim değil yarısını komşudan aldım geldim demek istemez di mi? Bu renkli güllü çiçekli pantolonlar çok sevimli ya insana enerji veriyor sanki. bence bu pantolonlara daha da renk katmak mümkün. Çok eğlenceliler. İçindeki renkleri barındırıan renklerle gömlekler, tshirtler..ince trikolar... bence bu pantolonlar harikalar...
işte en beğendiğim kombin tarzları...








Sonuç olarak diyorum ki;
Renkli jeanler herkese..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder