Sayfalar

9 Şubat 2014 Pazar

CHANEL LES BEIGES POWDER

Dünyanın en mükemmel markalarından birinden gelmeliydi zaten dünyanın en iyi bronzerlarından bir tanesi... Chanel! İkonik kadın.. Siz de sanki Chanel kullanınca ikonlaşacak gibi hissediyor musunuz?

Aslında hissetmiyorsanız reklam kısmında bir sıkıntı var demektir. Ya da siz fena dirayetlisiniz! Saygılar!

Evet bu muhteşem ötesi bronzer o kadar muhteşem ki benim zekam algılamaya yetmedi. Bu ne ki ya falan oldum. Kendisini Sevil'in online sitesi www.sevil.com.tr dan almıştım. Sırf alışveriş yapmak istediğim depresif bir anda. Kargodan aldığımda da hava baya karanlıktı ve resmen "böö ben bunu kullanmam" demiştim.

Kendisinin tam adı LES BEIGES POUDRE BELLE MINE NATURELLE HEALTH GLOW SHEER POWDER" Barcelona milli takımı gibi..


Ne oldu peki? Tabi ki Elip buna aşık oldu. Elip bunu sevdi! Elip likes this.. Falan filan..

Bir kere renk harika. Apaçık tenli bende bile o kadar doğal duruyor ki... Bronzer gibi değil de daha farklı bir renk. Tanımlayamıyorum. İçinde kızıllık yok gibi ki bu benim -bu ürünü kontür yapmakta kullanmak için aldığımdan dolayı- fazlasıyla işime geliyor!

(SPF 15 koruma faktörü içeriyor. ve N 40 diye geçiyor.. 144.40 TL imiş fiyatı da)

İpek gibi dokusu. Glowy . Böyle sağlıklı gölge olur mu bilmiyorum ama sağlıklı bir gölge gibi. Fırçası o kadar mükemmel ki... Sırf fırçası için 50 tane aynısından alabilirim. Renk mükemmel, kalite mükemmel.. Eee zaten Chanel.. Ne desem bilemiyorum. Ama ben ona resmen aşığımm!

Ha bu arada kalıcılığı da benim yüzümde mükemmel! Bu arada hiç çıplak yüzüme uygulamadım belirteyim. Hep BB ya da Foundation üzerine geçtim... Ya bu bronzer bi harika dostum! Bir de review yapmak istemedim. Bronzer çok kel alaka ışık farklı vurur bilmem ne olur.. Saçma sapan bir renk gözükür. En güzeli alırken kendi teninizd görmeniiz derim ben.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder