Sayfalar

2 Şubat 2014 Pazar

BIODERMA GLOBAL- SAY BYE TO UR ACNE

Selam kızlar eski sivilcelilerden kim kaldık.. (: Ben kalmadım mesela. 

Hey guys! Do you have acne//  blemish problems like me? I found my perfect skin care product when I had little red "dots" on my face! It was like having measles... MY GOSH!!! 

A pharmacist advised me  it and then my life changed! It works. It really works.In 2 days all my disgusting blemishes disappeared.  

Geçenlerde Bioderma'nın Global'ini aldım yoğun tavsiye üzerine. Aldığımda da yüzüm direk kızamık geçiriyor gibiydi. Yediğim çikolataları, baklavaları falan yüzümde görmeniz son derece mümkündü. Baktım ben tatlıyı bırakamıyorum Global'i aldım. Çok iyi oldu çok da güzel oldu. İki günde sivilce kalmadı yüzümde.



By the way, first time I used it, I felt little bit irritancy.
I used it before make up didn't cause any problem
Smells good
My face wasn't oiled whole day
Will I rebuy? OFCOURSE!

İlk sürdüğüm anda yüzümü yaktı. Bunun aslında işe yaradığı anlamına geldiğini düşünüp silmedim. 
Gün içinde yüzümde yağlanma olmadı hatta normale göre oldukça kuruydu. 
Üzerine makyaj yaptım ve hiç bir sorun yaratmadı.
Rahatsız edici bir kokusu yok. En azından ben olmadım.
Bi daha alır mıyım? ŞÜPHESİZ!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder