Sayfalar

3 Aralık 2013 Salı

L'Oreal False Lash Wings Mascara

Ooohannes!! Ohaa!!!

Resmen ohaa oha diyeceğim bir rimmel buldum ki diyorum da! Bugüne kadar en sevdiğim rimel açık ara Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils'tir.  Ama bir rimel daha buldum ki. Rimeli hop alıyo uzaya çıkarıyor.


Fırçası çok güzel ve değişik tam kanat gibi. Valla hem uzatıyor hem ayırıyor hem de volume veriyor üstelik de kolay temizleniyor Zeki Müren bile sizi görüyor...

Kaliteli bir rimmel kolay temizlenebilir olmalıdır bi kere...Öyle bu da. Yapısı yapış yapış değil. Kuru değil. Islak ıslak hiç değil. Tek sevmediğim nokta kurumuş rimel üzerine uygulayınca deli kızın bitli kafasına benziyor kirpiklerim. O yüzden ister 2 ister 12 kat uygulayın ama yeter ki kurutmadan hemencecik!

Kirpikleriniz işte böyle oluyor


O kadar çok sevdim ki neresini övsem bilemedim. Fiyatını öveyim mesela. YSL 90 TL falan bu 30 lira civarlarında olması lazım.

"Yani ben gidiyorum anlatabiliyo muyum... Yakar gemileri içimdeki deliiii"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder