Sayfalar

13 Aralık 2013 Cuma

L'OREAL OHNE SULFATE EVER RICH SERİSİ

Kızlaaarrr kızlarrr,

Neden demek istiyorum neden millet güzelim mahalle kuaförüne gider bir Adriana olup çıkar da ben dünya para bayıp ördeğin en çirkin yavrusu oluyorum yaaaaa! Neden! Ulan kumral dedim 3 ton aç dedim sarışın oldum. Güneş, Ankara'ya  benim kafamdan doğuyor. Yok böyle bir sarı!

Sırf var ya saçlarıma bir şey olur korkusuyla gidip geri boyatmadım. Sonra da biraz destekleyip boyatırım diye Almanya'dan tesadüfen aldığım şu üçlüyü ve Tony&Guy maskeyi kullanmaya başladım.


Tony&Guy'ı geçiyorum. Direk L'oreal Ohne Sulfate Ever Rich (Bu arada Ohne Almanca "-sız" demek. Sülfatsız yani ) serisinin şampuan ve saç kremini kullanmaya başladım. Ay yok böyle bir koku yaa! Harika kokuyor. Üstelik maske kullanmasam bile gerçekten sanki saçımı 1 milyon dolarlık şampuanla yıkıyormuş gibi bir his veriyor. Yumuşacık oluyor saçlarım gerçekten!!!


Güzel temizliyor, mis gibi kokuyor, kokmaya devam ediyor ve saçı öyle bir iki günde yağlandırmıyor. Benim gibi üretim hattında dolaşan, fabrikada çalışan bir bayanın bile kafası rahat. (Bıyıklı mühendis kızlar hastalığına yakalanmamak için elimizden geleni yapıyoruz efendim)

Çıkınca da aynı serisinin yağını kullanıyorum. Ya gerçekten kalite böyle bir şey! Şunu Türkiye'de satsalar kesin devamlı kullanırım yani. Özellikle de saç kremi ve yağını. Üstelik pahalı falan da sayılmaz yani. Yanlış hatırlamıyorsam dm'den (Rossman tarzı bir market) 5-6 Euro arası bir fiyata almıştım her birini.

Diyeceğim o ki varsa tanıdık eş dost, söyleyin  atıversin üç beş tane valize getirsin size.

3 yorum:

  1. daha çok dahada çok yazı yaz bloğunu ihmal etme lütfeeennnnn elipppp

    YanıtlaSil
  2. Elif'cim L'oreal Ohne Sulfate Ever Rich serisini çok merak ettim, ilk yurtdışına çıktığımda alıyor olcağım. Bloguna bayıldım süpersin :)

    YanıtlaSil