Sayfalar

12 Aralık 2013 Perşembe

KOPUYORUZ ARTIK

Kızlarcım,

Havaların bok gibi olması ve de benim acayip yoğun olmam ve dolayısıyla "nasılsa iş çıkışı bir action olmaz" mantığımdan ötürü bir süredir makyaj falan yapmıyorum. Psikopat gibi alıp bir kenara atıyorum.


Makyaj yapmadığım için de bugün makyajla alakalı bir şey yazmak istemiyorum.Aslında yılbaşının yaklaşması ve benim kafamda durmak bilmeyen partilerden dolayı en sevdiğim şarkıları yazmak istedim. Böyle dinlersin dinlersin sonra gene dinlersin ya. Hah ben de öyleyim. Bir şeyi suyunu hatta bokunu diyim sen anla.. Çıkarana kadar ellerim, mıncıklarım dinlerim. Sonra da sıkılır bir kenara atarım maalesef!

Bu aralar da var böyle kafalar. Acaba insanlar için de geçerli mi bu huyum. Olabilir ya. Her şey hevesini alana kadar galiba. Hevesimi alamadımsa sıçtım! Bildiğin sıçtım! Kendimi yerim bitiririm. Lannn laaaaann nasıl olmazzzzz! Ya da nasıl olur gibisinden. Anlıyorsun değil mi?

Bi de seni böyle bok gibi bırakanlar vardır. Peşinden koşar koşar. Siklemezsin. Sonra o sana bi tekmeyi basar.. La bi öpeydim bari falan bile olabilirsin. Sonra istersin ki o senin peşinde koşsun. Aşkından ölsün. Hatta ölmesin sürünsün ama sen aşık olma. Egon kabarsın kabarsın kabarsın. Kabaran ego denizinde boğul hatta yaaa. Kapında köpek olacak diyorum boru mu!!! Değil. Ki genelde de olmaz. Yırtınma işte o anlarda.Çırpındıkça batarsın. Fiziksel kanunlarla konuşuyorum sana burda. Bence bırak gitsin hatta. Geri gelirse daha uzağa bırakırsın. :D Offf baydım di mi! O zaman hadi biraz müzik dinleyelim neşemiz yerine gelsin...



BORACAY-AKCENT
ANIMALS-MARTIN GARRIX
TALK DIRTY TO ME- JASON DERULO
PAPAUTE -STROMAE
WAKE ME UP -AVICII
Bİ GÜZELLİK YAPSANA- AŞKIM. AYH PARDON MURAT DALKILIÇ 

MUCX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder