Sayfalar

16 Ocak 2014 Perşembe

GIORGIO ARMANI-CHANEL

Gel gelelim online alışverişlerin ikincisineee...

ah biz kızların derdi ne çok ya bitmiyor allah bitmiyor.. Neyse efendim bu seferki adresimiz sevil.com.tr .

Uzun zamandır aklımda bir marka var ki... Var! Kendisi Giorgio Armani!


Giorgio Armani- Luminous Silk Foundation
Giorgio Armani- Transparent Powder
Giorgio Armani- Concealer
Chanel- Poudre

Esasen Armani'nin fondötenini o kadar çok duydum, okudum ki hiç yüzüme denemeden sadece review'larına bakarak sipariş ettim ve ta taaa! Tam isabet. Denedim. Bayıldım. Yorumları gelecek!

Transparent Pudra en risksiziydi zaten. Denedim ama anlayamadım performansını. Kullanmak gerek biraz daha

Giorgio Armani Concealer, işte bunu Viyana'da denemiş sonra da almayı unutmuştum. Türkiye'ye döndüm üzerinden 3 ay geçti aklıma "anaaa ben kapatıcı alacaktım" diye geldii ve neyse ki Armani'yi Sevil'de bulabiliyormuşuz. Yoksa kendisi çok tanışık olduğum bir marka değil bilirsiniz. Ben Sephora'cıyım ((: Gerçi Sephora'da sample fakiri... Yüzlerce lira alışveriş yapıosun ufacık şeyi vermeye kıyamıyo...


Ve Chanel pudra.. Hiç kullanmadım. Ama sanırım beğenmeyeceğim. Çünkü en açık rengi ama bronz desen bronz değil normal desen normal değil. Arada kalmış glowy bir şey. Ne olduğunu anladığımda sizinle paylaşacağım.


Bu arada sağolsun sevil.com.tr 'nin de kargolaması oldukça yavaş olduğu gibi kendilerinin kargoyu yolladıklarından haberleri de yok. Sitelerini güncelleme konusunda eksikler. Ve oha yani bu kadar alışveriş yapmışım iki tane deneme koy. Gönlü fakir anacım bunların!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder