Sayfalar

24 Kasım 2013 Pazar

Sally Hansen Cuticule Remover

Ay şuan çok çok çok heyecanlıyım. Çünkü size müthiş bir sır vereceğim kızlarrrr...

Uzun bir süredir Sally Hansen Cuticule Remover'ını kullanıyorum. Daha önce kullandıklarıma hiç mi hiç benzemiyor. O kadar iyi ki... Resmen kuaförden çıkmış gibi bir görüntü veriyor.

Gördüğünüz gibi şeffaf bir plastk tüp içinde. Ucu eğimli kesilmiş. Ürünü sıktığınızda dağıtmaya yardımcı oluyor; ama ben elimde dağıtmayı tercih edyorumç. İçinde partiküller var ve peeling etkisi de yapmış oluyor bu sayede.


Sürdükten sonra 1-2 dakika beklemek "gerçekten" yeterli oluyor. Sonra alıyorum elime tırnak itici başlıyorum etleri soymaya. Soymaya, çünkü etleri itmiyor. Bildiğiniz soyuyor.

10 dakikadan fazla bekletmeyin yazıyor açıklamasında. Zaten yaptığınız işlem 10 dakikadan da fazla sürmüyor.

Tabi bu işleme genelde tırnaklarımı törpüledikten sonra başlıyorum. Sonuç gerçekten çok ama çok iyi. Uzun süre gidebilen bir ürün ki kuaföre her gidişinizde ödeyeceğiniz manikür-pedikür parasını baya baya amorti ediyor yani ((:

Aslında Türkiye'de satışı olup olmadığını bilmiyorum; ama eminim varsa 25 liradan az değildir ki ben 4 Euro ya almıştım. Varsa muhakkak ama muhakak alın kullanın derim ben.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder